Biras treningsblogg

For de av oss som interesserer seg for trening av hund!

17 september 2006

Borte best...??!?

I og med at Frode og jeg har tilbragt nesten to uker i Spania, har Bira fått bo hos Emilie og hennes to hunder, Lucie Lu og Scot. Lucie er Biras beste venninne, og Scot er en liten valp på ca 4 mnd.

Vi fikk stadige mailer om hvordan det gikk, og det er jeg VELDIG glad for!! Bira var ikke overbegeistret for Scot inne, men ute var han kul å leke med! Lucia har av alle ting fått senebetennelse i begge forlabbene sine, og kunne derfor ikke løpe og leke med Bira. Som straff tok Bira sengen hennes...!!

Jeg var spent på om Bira i det hele tatt ville være med meg hjem, men det gikk bra. HUn la seg fort i fanget mitt for å sove, hun var tydelig sliten!

Tusen takk til Emilie som gadd å passe den lille engelen min!!!