Biras treningsblogg

For de av oss som interesserer seg for trening av hund!

20 februar 2006

Vi hiver oss på bølgen!!



"Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller"
sa en gang en vis mann til meg. Det er vel kanskje også tilfellet for meg og blogging. Derfor legger jeg hele bloggen under Biras navn, så kan hun få "skylda" for alt. Greit med hund!!

Dette er en blogg som hovedsakelig dreier seg om treningen av min hund, Bira. Hun er av rasen border collie, og er født 23. januar 2004. Vi trener litt lydighet, og har til og med omsider fått startet i en konkurranse! Og nettopp slike ting; resultater, problemer i treningen, mål som er nådd ol, vil jeg skrive litt om her. Kun for spesielt interesserte med andre ord... Men er det noe for deg, så feel free to browse!

3 Comments:

Blogger Vibeke said...

Velkommen til Bloggens verden, Bira! Så kult - nå har vi hver vår blogg, du og jeg :-)

Jeg har blitt forkjølet idag, så mamma løper opp og ned som en strikkball fordi jeg våkner hele tiden. Har nok litt vondt i halsen. Og nesa renner. Håper ikke det blir verre enn dette - så utrolig slitsomt, atte.

20 februar, 2006 20:45  
Anonymous Anonym said...

Hei Julie og Bira. Så kult at dere også har begynt å blogge. Skal få lagt denne til linkene mine. Jeg har blogg jeg også :-). vi snakkes vel på et stevne snart. ( hint... meld på i skien :-) )

Mvh Vanja og dyra

21 februar, 2006 10:30  
Anonymous Anonym said...

Hei Bira, det var flott å lese om felles prestasjoner, men jeg skulle gjerne ha hørt din versjon også? Hva synes du egentlig om Mamsi sin oppførsel? Ble hun litt engstelig da de klappet og lo? Krøp hun litt ned mot deg, så du ville trøste henne og komme henne i møte med dine forsiktige kryp? Fikk du fortalt henne at løs line er noe tull; enten eller, ikke sant? Vi andre som ikke får trene med deg, vi synes du er en skjønn hund og gleder oss over at dere begge fikk en fin poengsum. Lykke til i helgen begge! Vi gleder oss til neste epistel, Mooooooooor

21 februar, 2006 19:44  

Legg inn en kommentar

<< Home